07 januari 2012

Amersfoort in beeld





Mijn eerste bericht hier, welkom! Leuk dat je even langs komt.
Ik vind het heerlijk om blogs van anderen te lezen en vooral foto's te bekijken. Ze geven me vaak veel inspiratie. Zelf maak ik soms veel foto's die ik nergens kwijt kan en daarom dacht ik: het is tijd voor een eigen blog. Wat je hier dus voornamelijk tegen zal komen is alles wat ik om me heen zie in beeld.

Deze foto's heb ik een poosje geleden gemaakt in Amersfoort om binnenkort als kaarten af te laten drukken en te verkopen in mijn shop - de webshop is coming soon ;-) -  Dit keer deel I.

4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf!!
    Echt mooie foto's.
    Heel veel succes met je blog + webshop;
    ik ga t zeker in de gaten houden!
    Leuk joh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke site zeg ga zo door! margot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke site!! Is deze site net zo'n succes als Amaranth?

    BeantwoordenVerwijderen