31 maart 2012

Mini-tourtje












































Vanmiddag eventjes een mini-tourtje gemaakt, soms heb ik gewoon zin in touren met de kever, foto's maken en verder niets, heerlijk! Ik wist dat hier ergens in de buurt wat verlaten, oude en vervallen bussen, met prachtige kleuren, stonden op een soort van parkeerplaats en dat soort dingen vind altijd leuk om te fotograferen. Ik hou van industrieel gebied, van verlaten gebouwen, van oude fabrieken, daar heb ik echt een zwak voor. Dus meestal zoek ik wel zoiets, maar helaas doe ik dat nu niet meer zoveel door m'n gezondheid, maar dat komt wel weer! Alleen vielen die bussen een beetje tegen, was niet zoveel te zien en waren letterlijk klem gereden door een gloednieuwe vrachtwagen, jammer hoor. Weer verder gereden en onderweg wat foto's gemaakt. Het was wel echt lekker Hollands weer en Hollands landschap, ook mooi toch? En tot slot, het slot gefotografeerd aldus Geert ;-) Fijn weekend iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten