17 februari 2012

Amaranth





Amaranth. Ik heb weer een paar nieuwe armbandjes gemaakt die binnenkort in de webshop komen. Ik ben voor iedereen armbandjes aan het maken, nu komen er een paar voor de webshop. Heb je ook interesse? Check deze link: amaranth.bigcartel.com 
Wil je graag andere kleuren of een andere maat? Laat het me weten en ik maak het voor je, with love! Nu heb ik een kleine voor Lois gemaakt, echt leuk geworden, ik heb er helaas geen foto van gemaakt. Hij is voor haar verjaardag want maandag zijn we samen jarig! :-)

1 opmerking:

  1. Wat gaaf dat je die zelf maakt!! Dat had ik nog niet begrepen.. Ik vond ze al heel leuk, maar dan ga k er al helemaal een bestellen :)
    Die bovenste foto (van dat garen) vind k echt n mooie!
    Groetjes,
    Geeske

    BeantwoordenVerwijderen