13 februari 2012

Rood


 
Het zit niet mee met m'n nieuwe iPhone helaas, de batterij doet het echt bagger maar ik kreeg netjes een nieuwe van m'n provider, krijg ik met geen mogelijkheid m'n bestanden en apps er goed op helaas, helaas.... dan maar weer terug sturen. Dus ik vandaag naar het postkantoor en op hoop van zegen dat het pakketje wel goed aankomt daar. Anders krijg je gewoon een rekening van ze en dan heb je er een (iPhone) voor de prijs van twee ;-) daar wordt je ook niet blij van. 
Het was een beetje troosteloos weer vandaag, nu het aan het dooien is lijkt het overal zo grijs ineens, dus ben ik maar lekker wezen lopen. Meestal vind ik het ook jammer om voor kleine stukjes de kever uit de garage te halen, lopen is dan veel duurzamer toch? ;-)
Ik kan soms echt opknappen van een lekkere wandeling in de buitenlucht, ik had vandaag ook een hele goede dag. M'n gezondheid gaat de laatste weken nog steeds blijvend vooruit, dat is zo heerlijk om te ervaren! Dank aan God!

Ps. Deze rode kever is niet de mijne hoor...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten