23 februari 2012

Hoe een dag even anders kan lopen...


Vanmiddag moest ik eigenlijk zelf naar het ziekenhuis, maar dat liep even helemaal anders, nou ja ik was er wel maar dan met m'n moeder. Vanmorgen ging de deurbel en daarna een klap en dat gaat niet helemaal goed dacht ik... en dat was ook zo. M'n moeder was gevallen en had zo'n pijn dat ze weg raakte. Dus de huisarts had de ambulance gebeld, maar gelukkig kon ik haar zelf naar de eerste hulp rijden. Conclusie: arm gebroken helaas. Maar ik zal je de komende weken helpen hoor, mam! 
Ha ha ik stapte in de auto van m'n zus, vraag ik gewoon waar zit de  koppeling?? Vraagt de ambulancebroeder zich natuurlijk ook wel af of ik wel een rijbewijs heb ;-) Maar ik ben vaker de kluts kwijt als ik niet in m'n kever rijdt, shame on me...
Ik kreeg wel een beetje zo'n Tsjernobyl-gevoel bij de röntgenafdeling, dan kan ik het natuurlijk weer niet laten om even een foto te maken. Mijn eigen afspraak maar afgezegd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten